COVID-19-koronavirus: Näin huolehdimme turvallisuudesta
Asiakaslupauksemme Poistamme huolesi ohjaa toimintaamme myös korona-aikana ja teemme kaikkemme taataksemme palvelutilanteissa sekä asiakkaidemme että henkilöstömme terveyttä. Hakosen toimintaohjeet tähtäävät lähikontaktien minimointiin ja turvallisiin kohtaamisiin, jotta viruksen leviäminen pystyttäisiin estämään ja silti pitämään toiminnat käynnissä asiakkaiden palvelemiseksi. Seuraamme jatkuvasti tilanteen kehittymistä ja päivitämme käytäntöjä tilanteen mukaisesti.
Hakosen palvelut toimivat edelleen normaalisti
- Toimitusta sovittaessa varmistetaan asiakkaalta etukäteen turvallisen toimituksen tai huollon mahdollisuus. Lähtökohtaisesti kaikki tilaukset toimitetaan.
- Mikäli asiakas on kipeä tai esimerkiksi karanteenissa, toimitamme tilauksen ainoastaan kotiovelle asti. Näin vältetään kontaktia ja tartuntariski minimoidaan.
- Mikäli asiakas ei halua meitä kohteeseen sisään, tilaus toimitetaan asiakkaan osoittamaan paikkaan. Kodinkoneet ja pesulakoneet toimitetaan asennettuna asennuspaikkaan.
Asiakaskohtaamisessa suojaamme asiakkaan ja henkilöstön terveyttä
- Lähikontaktin välttämiseksi pyrimme pitämään asiakaspalvelutilanteessa riittävän turvavälin.
- Pyrimme pitämään asiakaskäyntien keston mahdollisimman lyhyenä.
- Käsineiden käytön lisäksi käytämme käsidesiä jokaisen asiakastoimituksen välissä.
- Asiakaskohtaamisissa käytetään hengityssuojaimia.
- Emme ota asiakkaalta kuittausta/allekirjoitusta lähetyksestä, vaan kuljettaja kuittaa lähetyksen järjestelmään ja/tai lähetteelle itse. Kuittaukseen kirjoitettaan asiakkaan nimi.
Hakosen hygieniakäytäntöjä on tiukennettu, ja niitä valvotaan valppaasti.
Jos tarvitset lisätietoja, olethan yhteydessä omaan Hakosen yhteyshenkilöösi.
Ystävällisin terveisin,
Matti Pohjola
Toimitusjohtaja
Hakonen Solutions Oy