Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Skip to content

Hakosen myynti sai tuekseen 20 vuotta palvelualan kokemusta – “Asiakaskokemukseen ja palveluun panostetaan nyt entistäkin enemmän”

Tätä kirjoittaessa myyntikoordinaattori Krista Pursiainen on päättänyt toisen viikkonsa intensiivistä perehdytystä. Helsinkiläinen palvelualan konkari on seurannut kuljetusten, huollon ja asentajien työtä läheltä oikeissa tilanteissa.

“Ihan fantastista tämä perehdytys. Pääsee todella hyvin sisään alaan ja yrityksen toimintaan. Tätä kautta pystyy tuomaan heti myös omat vahvuudet mukaan ja hyödyntämään omaa osaamista sekä kokemusta itselle uudessa toimintaympäristössä”, Pursiainen selittää.

Tarve ja osaaminen kohtasivat ennakkoluulottomalla heittäytymisellä uudella toimialalla 

Pursiaisen edellinen työpaikka on ollut kansainvälisen hotelliketjun palvelupäällikkönä, ansioluettelosta löytyvät myös suomalaisen palvelun ja suunnittelun tunnetut tekijät Finnair sekä Marimekko. Rekrytointi osasi rohkeasti yhdistää Pursiaisen osaamisen uuteen tehtävään.

“Hakonen on ennen kaikkea palveleva logistiikkatalo. Vaikka toimiala on itselle uusi, täällä halutaan edistää juuri niitä tärkeitä asioita; asiakkaan kokemuksen merkitystä ja vahvasti määriteltyä palvelun laatua. Porukka vei heti mennessään ja on ollut hienoa tuntea itsensä tervetulleeksi. Kollegat tuntuvat olevan yhtä innoissaan uudesta tiimin jäsenestä kuin itse olen uudesta työstä.”

Uusi tehtävä on rakennettu asiakkaita varten

Pursiaisen työnkuva on uusi ja tulevaisuudelle on odotettavissa vielä tehtävien asettumista lopullisiin uomiinsa. Pohja palvelukonseptille on hyvä ja asiakastyytyväisyys korkealla, kehitystyö jatkuu koko tiimin voimin.

“Putkessa on materiaalien kehittämistä, uusien kumppanien hankkimista ja eri tiimien yhteistyön tukemista. Vahvasti standardoidun ja tiukkojen sääntöjen ilmailualan taustasta on varmasti hyötyä kun kehitetään logistiikan palvelumallia kestävälle pohjalle.”

Yrityksen sisäisen toiminnan, osastojen yhteistyön ja myynnin tukemisesta hyötyy palvelualan asiantuntijan mukaan eniten asiakas. “Kaikki tähtää siihen, että meidän asiakkaat ja kumppanit saa jatkossa entistäkin parempaa, yhtenäistä ja laadukasta palvelua.”

Krista Pursiainen

  • Myyntikordinaattori
  • Toimipiste Vantaalla
  • Kotoisin Helsingistä
  • Yli 20 vuoden kokemus palvelualalta ja asiakaspalvelusta
  • Yhteystiedot: krista.pursiainen@hakonen.fi