Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Skip to content

KAS asunnot: Vastuullisuus ja asukaskokemus keskiössä vuokra-asumisessa

KAS asunnot on laajalti tunnustettu suomalainen vuokra-asuntoyhtiö, joka erottuu markkinoilla tarjoamalla kohtuuhintaisia asuntoja erityisesti kasvualueilla. KAS asunnot on valtakunnallinen, luotettava ja vastuullinen sekä vakavarainen vuokra-asuntoyhtiö, jonka omistuksessa on n. 9 000 asuntoa. Toimitusjohtaja Jarmo Kuosa ja kiinteistöpäällikkö Timo Raatikainen valottivat yhtiön arvoja, strategiaa ja yhteistyötä kodin- ja pesulakoneiden myyntiä, asennuksia ja huoltoa tarjoavan Hakosen kanssa, keskittyen erityisesti vastuullisuuden ja asukaskokemuksen parantamiseen.

Vastuullisuus ja yhteisöllisyys asukkaiden arjessa

KAS asunnot on sitoutunut vastuullisuuteen kaikessa toiminnassaan, mikä ilmenee niin ympäristöystävällisissä rakennusmateriaaleissa kuin energiatehokkuudessa ja jätteenhallinnassa. ”Olemme integroineet kestävän kehityksen periaatteet kaikkeen toimintaamme, mikä näkyy konkreettisesti asukkaille muun muassa alhaisemmissa energiakustannuksissa ja paremmin ylläpidetyissä asuinympäristöissä”, toteaa Jarmo Kuosa. Yhtiö tukee aktiivisesti asukkaiden yhteisöllisyyttä järjestämällä tapahtumia ja kehittämällä yhteisiä tiloja, mikä lisää viihtyisyyttä ja asukkaiden välistä vuorovaikutusta.

”Hakosen kanssa tehtävä yhteistyö perustuu molemminpuoliseen sitoutumiseen vastuullisuuteen.”

Yhteistyö Hakosen kanssa – kumppanuuden kehittäminen

Yhtiön kumppanivalinnat ovat tarkoin harkittuja, ja Hakonen on valikoitunut kumppaniksi sen korkean palvelustandardin ja ympäristöarvojen ansiosta. ”Hakosen kanssa tehtävä yhteistyö perustuu molemminpuoliseen sitoutumiseen vastuullisuuteen. Heidän käyttämänsä sähköautot ja heidän energiatehokkuuteensa liittyvät käytännöt ovat esimerkkejä siitä, miten yhteistyökumppanimme tukevat arvojamme”, kertoo Timo. Yhteistyö ei rajoitu pelkästään palvelujen toimittamiseen; se sisältää aktiivista dialogia ja jatkuvaa kehitystyötä, jolla varmistetaan, että palvelut vastaavat asukkaiden muuttuviin tarpeisiin ja toimintaympäristön vaatimuksiin.

Asukkaiden kokemukset ja palvelun kehittäminen

KAS asunnot tekee säännöllisesti asukaskyselyitä palveluidensa ja asukaskokemuksen mittaamiseen. ”Asukkailtamme saatu palaute on olennainen osa palvelujemme kehittämistä. Esimerkiksi Hakosen kanssa saamamme palaute on johtanut prosessien hienosäätöön, minkä pohjalta pyritään kehittämään toimintaa”, Timo selventää. Palautteenanto- ja kehitysprosessilla pyritään varmistamaan, että asukkaiden ääni kuuluu.

Tulevaisuuden näkymät

KAS asunnot suunnittelee laajentavansa yhteistyötä Hakosen kanssa ja tutkii muita innovatiivisia tapoja edistää kestävää kehitystä asumisessa. ”Tulevaisuudessa tavoitteemme on selvittää erilaisia teknologisia ratkaisuja parantamaan mm. energiatehokkuutta ja asukastyytyväisyyttä.”, toteaa Jarmo Kuosa lopuksi.

KAS asunnot on sitoutunut tarjoamaan turvallista, viihtyisää ja ympäristöystävällistä asumista. Yhtiön strategia, jossa vastuullisuus ja asukaskokemus ovat keskiössä, pyritään vahvojen kumppanien tuella laadukkaaseen ja kestävään asumiskokemukseen.