Uudet vahvistukset vauhdittavat Hakosen kasvua ja kehitystä

Hakosella panostamme jatkuvasti palveluidemme kehittämiseen ja tärkeässä roolissa tässä työssä ovat osaavat ihmiset. Olemme saaneet alkuvuonna kaksi vahvaa ammattilaista vahvistamaan tiimiämme – Marju Kettusen ja Reima Harjun. Heidän kokemuksensa ja asiantuntemuksensa tukevat Hakosen kasvua ja asiakaslähtöistä kehitystä.
Digitaaliset palvelut vahvistuvat – Marju Kettunen Head of Product -rooliin
Hakonen panostaa digitaalisten palveluiden ja asiakaskokemuksen kehittämiseen, ja tätä työtä vauhdittaa nyt Marju Kettunen, joka aloitti tammikuussa uudessa Head of Product -roolissa. Marju tuo mukanaan laajan kokemuksen liiketoiminnan ja digitaalisten tuotteiden kehittämisestä sekä asiakaslähtöisten ratkaisujen toteuttamisesta.
Marju on aiemmin toiminut muun muassa startup-yritys Kide Sciencen Chief Product Officerina sekä Reaktor Innovationsilla useissa teknologian ja palvelumuotoilun rooleissa. Hänen intohimonsa on yhdistää liiketoimintastrategiat ja asiakasymmärrys konkreettisiksi, arkea helpottaviksi ratkaisuiksi. Marjun tavoitteena on rakentaa järjestelmiä ja työkaluja, jotka parantavat palveluiden saatavuutta, vähentävät manuaalista työtä ja lisäävät automaatiota siellä, missä se tukee asiakaskokemusta.

”On hienoa tulla mukaan 105-vuotiaaseen start-uppiin! Tavoitteeni on varmistaa, että digitaaliset työkalumme tukevat asiakkaitamme mahdollisimman hyvin ja että kehitämme ratkaisuja, jotka todella helpottavat heidän arkeaan,”
Marju Kettunen
Kokemusta ja näkemystä Hakosen palvelutuotantoon
Hakonen Solutionsin palvelutuotannon johtajana on aloittanut Reima Harju, joka tuo mukanaan vahvan osaamisen palveluliiketoiminnasta, teknisestä huollosta ja asennuspalveluista. Reima on työskennellyt aiemmin muun muassa Lassila & Tikanojalla, ISS Palveluilla ja Niemi Palveluilla, joissa hän on keskittynyt kehittämään palvelukonsepteja, asiakaskokemusta ja prosessien tehokkuutta.
Reiman johtamisfilosofia perustuu selkeään päätöksentekoon, tiimityöhön ja asiakaslähtöisyyteen. Hakosella hänen vastuullaan on kehittää palvelutuotantoa entistä tehokkaammaksi ja asiakaslähtöisemmäksi, varmistaen, että huolto- ja asennuspalvelut vastaavat asiakkaiden tarpeisiin parhaalla mahdollisella tavalla.
”Palveluiden kehittäminen on ollut merkittävä osa työuraani. Kun panostamme asiakaskokemukseen ja sujuviin prosesseihin, voimme edistää Hakosen strategisia tavoitteita ja kasvaa kannattavasti,”
Reima Harju

Yhdessä kohti entistä parempia palveluita
Hakosen palveluiden kehitys etenee vahvalla otteella. Digiratkaisujen laajentaminen saa uutta vauhtia, kun pitkän linjan hakoslaisena tunnettu Sami Tenkanen siirtyy tietohallintopäälliköksi. Aiemmin asiakaspalveluvastaavana toiminut Sami tuntee asiakkaidemme tarpeet syvällisesti ja tuo arvokasta näkemystä digitaalisten palveluiden suunnitteluun.
Uudessa roolissaan Sami keskittyy yhdessä Marju Kettusen kanssa Hakosen digipalveluiden kehittämiseen. Hänen vahvuuksiaan ovat järjestelmällisyys, tekninen asiantuntemus ja kyky tunnistaa kehityskohteita, jotka parantavat työn tehokkuutta ja asiakaskokemusta. Tavoitteena on rakentaa entistä toimivampia ja asiakaslähtöisempiä ratkaisuja, jotka tukevat palveluidemme sujuvuutta ja käytettävyyttä kaikilla osa-alueilla.
Näiden muutosten myötä Hakonen vahvistaa sekä digitaalisten palveluiden että operatiivisen toiminnan kehitystä. Uusien asiantuntijoiden ja sisäisten roolimuutosten myötä voimme tarjota asiakkaillemme entistä sujuvampia, tehokkaampia ja käyttäjäystävällisempiä ratkaisuja – niin huollon, tilausten kuin asiakaspalvelun osalta. Yhdessä rakennamme entistä vahvempaa Hakosta ja kehitämme palveluitamme asiakkaidemme tarpeita kuunnellen.