Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Skip to content

100 vuotta perheyrittäjyyttä

Hakonen vie, asentaa ja huoltaa. 

Yrityksille / 100 vuotta perheyrittäjyyttä

Hakonen numeroissa

100+
97%

Arvioimme ja parannamme palveluitamme jatkuvasti asiakaspalautteen perusteella. Keskimääräinen asiakastyytyväisyytemme onkin jo vuosia ollut tasolla 4,8/5. 

300+

Henkilöstö ja osaaminen ovat toimintamme ytimessä. Joukkoomme kuuluu mm. kantajia, asentajia, kuljettajia, huoltomiehiä, varastotyöntekijöitä, asiakaspalvelijoita, myyjiä ja ajojärjestelijöitä. 

1000+

Hakosen tavoitteena on aina ylittää asiakkaiden odotukset ja tarjota parasta mahdollista palvelua. Meidät kumppanikseen ovat valinneet jo yli 1000 asiakasta ympäri Suomen, Helsingistä Rovaniemelle.  

Hakonen vie, asentaa ja huoltaa

Hakonen on markkinajohtaja kalusteiden ja kodin- ja pesulakoneiden kotiinkuljetuksissa ja asennuksissa sekä Suomen suurin kodinkoneiden ja pesulakoneiden huoltaja. Suomalaisena perheyrityksenä asiakaslähtöisyys ja ketteryys ovat aina olleet toimintamme kulmakiviä, ja alusta alkaen mottomme on ollut olla askeleen edellä.

Laaja palveluvalikoima

Palveluvalikoimaamme kuuluvat kuljetus, asennus, huolto, hankinta, terminaalit ja digitaaliset käyttöliittymät kalusteiden kotiinkuljetuksissa ja asennuksissa sekä kodin- ja pesulakoneiden elinkaaripalveluissa. Elinkaaripalvelumme sisältää laitteen hankinnan, toimituksen, asennuksen, huollon ja kierrätyksen.

Valtakunnalliset palvelut

Palvelumme kattavat koko Suomen, ja meillä on palvelukeskukset pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella, Lahdessa, Jyväskylässä ja Oulussa. Muilla alueilla toimimme partnereidemme kautta Olemme johtava kalusteiden last-mile palveluntuottaja, kodinkoneiden ja pesulakoneiden toimittaja, joka mittaa asiakastyytyväisyyttä kaikissa palvelun vaiheissa.  

Kestävän kehityksen edelläkävijä

Ensimmäisenä kuljetusyrityksenä Suomessa Ekokompassi-ympäristösertifikaatin saaneena keskitymme kestävään kehitykseen. Tämä sertifikaatti velvoittaa meidät noudattamaan tiukkoja ympäristöstandardeja ja jatkuvasti parantamaan toimintaamme.

Käytämme vähäpäästöistä kalustoa ja kierrätämme toimitusten yhteydessä syntyvät jätteet asianmukaisesti. Investoimme uusiin teknologioihin ja koulutamme henkilöstöämme ympäristöasioissa, varmistaen parhaat käytännöt kaikessa toiminnassamme.

Tavoitteenamme on saavuttaa nollapäästöt vuoteen 2030 mennessä. Tarjoamme asiakkaillemme ympäristöystävällisiä ratkaisuja, jotka auttavat pienentämään heidän omaa ympäristövaikutustaan. Yhdessä luomme kestävämmän tulevaisuuden.

Ammattitaito ja asiakaslähtöisyys palvelumme ytimessä

Yli 300 ammattilaista ja asiakaslähtöinen toimintakulttuuri takaavat korkean palvelutason ja asiakastyytyväisyyden. Hakosella työskentelee monipuolinen joukko osaajia, joihin kuuluvat mm. asentajat, kuljettajat, huoltomiehet, varastotyöntekijät ja asiakaspalvelijat. Tämä laaja-alainen osaaminen mahdollistaa kattavat ja joustavat palvelut kaikkialla Suomessa.

Asiakastyytyväisyyden mittaaminen on meille ensisijaisen tärkeää. Hakosella NPS (Net Promoter Score) on asiakastyytyväisyyden johtava mittari. NPS-mittausten ja säännöllisten asiakaskyselyiden avulla saamme arvokasta palautetta, jonka perusteella kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Asiakaskokemusta mitataan jokaisen palvelutoimituksen jälkeen, ja asiakastyytyväisyytemme onkin erittäin korkea, saavuttaen arvosanan 35 ja palvelutoimituksista keskimäärin 4,77/5 pistettä.

Olemme ylpeitä siitä, että asiakkaamme luottavat meihin ja valitsevat meidät kerta toisensa jälkeen. Tämä luottamus ja pitkäaikaiset asiakassuhteet ovat meille kulmakiviä jatkuvaan parantamiseen ja palvelun laadun ylläpitämiseen.