Minna Lahtinen Hakosen henkilöstöjohtajaksi

21.4.2022

KTM Minna Lahtinen on nimitetty Hakosen Solutions Oy:n henkilöstöjohtajaksi 2.5.2022 alkaen.

Minnalla on yli 20-vuoden laaja-alainen kokemus strategisesta sekä operatiivisesta henkilöstöjohtamisesta. Ennen Hakoselle siirtymistään Minnan viimeisin työpaikka oli Lassila & Tikanojalla 11/2014 alkaen, jossa hän toimi henkilöstöjohtajana Ympäristöpalvelut -toimialalla sekä erilaisissa HRD-päällikkö ja kehityspäällikkö tehtävissä konsernitoiminnoissa. Minna on myös työskennellyt mm. Tieto Oyj:ssä yli 15-vuoden ajan henkilöstöjohtajana, henkilöstöpäällikkönä sekä muissa HRD- ja HR-tehtävissä.

Minna tuo Hakoselle strategisen sekä operatiivisen HR, HRD ja HRM-alueiden laaja-alaisen osaamisen ja kokemuksen. Minnalla on liiketoiminta- ja ihmislähtöinen sekä proaktiivinen työskentelyote. Hänellä on myös erinomaiset muutosjohtamisen ja valmentamisen taidot. Erityisesti hänestä nousee esiin vahva toimeenpanokyky, käytännönläheisyys ja sitkeys asioiden läpiviemisessä.

Hakosen tavoitteena on olla kotiinkuljetuksen ja -asennusten valtakunnallinen markkinajohtaja sekä maan suurin kodinkoneiden, huonekalujen ja pesulalaitteiden palvelukonseptiyritys. Hakosella on kaikki yhden katon alla: kuljetus, asennus, kierrätys, huolto, kuluttajan digitaalinen käyttöliittymä, toiminnanohjaus, hankinta, varastointi ja terminaalipalvelut. Hakosen perheyhtiön tarina alkoi vuonna 1918 yksityisetsivä Kaarlo Hakosen sanoista: ”Hakonen on aina askeleen edellä”. Lue lisää meistä osoitteesta www.hakonen.fi